Netwerkbijeenkomst bij NOVO Packaging & Warehousing

Op donderdag 27 juni vond de summer edition in de serie Aithra-netwerkbijeenkomsten plaats op het bedrijf van Aithra-vrouw Patricia Beerens (Sales & Marketing Manager & mede-eigenaar NOVO Packaging & Warehousing). Wat levert een kijkje in de keuken van deze packaging expert op? Een lesje klanttevredenheid én een dijk (voor de meesten) nieuwe kennis over karton en aanverwante zaken.

Patricia runt samen met compagnons Dion Beerens en Benny Rademakers Packaging & Warehousing. NOVO heeft meer dan 65 jaar ervaring in verpakkingen en opslag. Het terrein (33.000 m2) biedt 12.000m² aan productie- en opslagruimte. NOVO is gespecialiseerd in golfkartonnen verpakkingen en opvulmaterialen zoals vakverdelingen, tussenplaten, opvulplaten en papierwol. Door de expertise in co-packing en warehousing
onderscheidt NOVO zich op het gebied van service. Patricia: ‘Wij streven dan ook naar 100 procent tevreden klanten. Dat klinkt misschien als een onrealistische ambitie – want hoe kun je écht iedereen tevreden houden – maar je moet de lat hoog leggen.’

Sprong in het diepe

Patricia waagde, samen met haar echtgenoot, in 2012 de sprong in het diepe. De ondernemersdroom kwam uit: ze kregen de kans om het familiebedrijf Rademakers voor de helft over te nemen. Patricia: ‘Onze vrienden en familie verklaarden ons voor gek om midden in de crisis allebei ontslag te nemen. Maar wij dachten: die trein komt nú voorbij en we springen erop. Je volgt je hart op zo’n moment.’ Samen met compagnon Benny moderniseerde het echtpaar het traditionele familiebedrijf in Stampersgat. Dat hield in: een nieuwe naam, een vernieuwde aanpak en strategie. Uiteraard met behoud van diepgaande kennis over packaging en de medewerkers die al jarenlang in dienst waren van het familiebedrijf. Patricia: ‘Als compagnons zijn we enorm complementair aan elkaar. We hebben ieder in ons eigen domein veel te bieden voor het bedrijf.’

‘We zijn erg klantgedreven’

Het klantenportfolio van NOVO is erg divers. En Patricia deelt tussen neus en lippen door dat ze streven naar 100 procent tevreden klanten. Hoe doe je dat? ‘Door je te onderscheiden op basis van service, proactieve houding en door je ambities scherp te houden. We gaan altijd een leuk gesprek aan met onze klanten. We zijn – en verwachten dat ook van onze collega’s – altijd vriendelijk en dat wordt erg gewaardeerd.’

Een bijzondere rondleiding

Patricia biedt een bijzonder kijkje in de keuken van haar bedrijf: de omvang van het bedrijventerrein, de duurzaamheidsdoelen van NOVO en de kansen die het bedrijf biedt aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt komen deze avond aan bod. Haar ondernemersverhaal, de gastvrijheid van de drie compagnons en de heerlijke hapjes en drankjes maakten het een supergeslaagde avond!

Meer foto’s van deze sprankelende avond vind je in ons foto-album.

Deel:

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Aithra Nieuws

Andere nieuwsberichten